Vil du gerne holde motivationen i løbet af vinteren? Prøv vores vinter træningsprogram. Vælg mellem 4 og 12 uger.

Vores vinter træningsprogram har ét klart formål: at få bevare en god grundform henover vinteren. Du får et træningsprogram med perfekte intervaller i forhold til at bevare din kondition og blive klar til at komme i topform henover vinteren. Ved at følge vinter træningsprogrammet vil du blive mere motiveret – prøv selv!

 

Vintertrænings programmet indeholder intervaller, der giver dig en god grundform. Det er vigtigt, at du bygger en god ‘base’, men stadig kører nogle effektive intervaller, som gør dig klar til foråret. Træningsprogrammet indeholder særligt mange specifikke intervaller til at forbedre din anaerobe tærskel – altså din syregrænse – hvilket er et godt udgangspunkt at forsøge at forbedre henover vinteren.

 

Inklusiv gratis styrketræningsprogram

 

Inklusiv i træningsprogrammet får du et styrketræningsprogram, så du kan forbedre din eksplosivitet og øge din muskelmasse henover vinteren.

 

Udover at du får et styrketræningsprogram, får du også det almindelige træningsprogram. Vintertrænings programmet formål har et klart formål: bevare din grundform henover vinteren og forbedre din syregrænse. Du får en gavnlig effekt ved at have et klart formål med træningen, så du ikke træner ‘i blinde’ – du får et klart formål med dette træningsprogram.

Du kan vælge i mellem et 4-ugers træningsprogram eller 12-ugers træningsprogram. Men hvilket træningsprogram bør jeg vælge, tænker du måske? Læs med her for at få svaret.

Vinter træningsprogram – 4 uger er til dig, der:

er lidt tidspresset, fordi det er forår lige om lidt. Du har lidt travlt, fordi du ikke har fået trænet heeelt lige så meget, som du måske burde henover efteråret og vinteren. Men frygt ej, 4-ugers træningsprogrammet giver dig en god afslutning på vintertræningen, inden du tager hul på den endnu hårdere og intensive forårstræning. Programmet indeholder effektive intervaller og inklusiv i købet er et gratis styrketræningsprogram.

 

Køb dette træningsprogram, hvis du er i perioden februar-marts måned. 

KØB NU

Vinter træningsprogram – 12 uger er til dig, der:

stadig har rimelig god tid til at øge din grundform samt ovenikøbet øge din anaerobe tærskel og eksplosivitet. 12-ugers træningsprogrammet er perfekt som opstart i starten af vinteren, hvor det begynder at blive dårligt vejr uden for og lignende.

 

Træningsprogrammet giver dig effektive intervaller til henover vinteren, og du får et gratis styrketræningsprogram med i købet.

 

Køb dette træningsprogram, hvis du er i perioden oktober – februar måned. 

KØB NU

*Resultatet kan variere fra person til person