Vil du i bedre form hurtigst muligt?

Prøv vores form-booster træningsprogram. Vælg mellem 4 og 12 uger.

Vores form-booster træningsprogram har ét klart formål: at få dig i form hurtigst muligt. Du får et træningsprogram med perfekte intervaller i forhold til at forbedre din kondition i lynfart. Ved at følge form-booster træningsprogrammet vil du opleve markant forbedring – prøv selv!

 

Form-booster programmet indeholder intervaller, der gør dig hurtigere, så du blandt andet øger din gennemsnitsfart. Det skyldes, at træningsprogrammet indeholder særligt mange specifikke intervaller, der øger din vo2max . Det betyder mere konkret, at din iltoptagelse bliver bedre, og at du dermed bliver hurtigere på cyklen.

 

Form-booster træningsprogrammets formål har et klart formål, som sikrer, at du får det optimale udbytte og forbedrede resultater. Du får en gavnlig effekt ved at have et klart formål med træningen, så du ikke træner ‘i blinde’.

 

Du kan vælge i mellem et 4-ugers træningsprogram eller 12-ugers træningsprogram. Men hvilket træningsprogram bør jeg vælge, tænker du måske? Læs med her for at få svaret.

Form-booster træningsprogram – 4 uger er til dig, der:

vil i topform hurtigst muligt og allerede har en god grundform, men til gengæld også kun er interesseret i at holde topformen i forholdsvis kort tid efter, du har ‘peaket’. Det kan være, at du har et vigtigt cykelløb eller lignende, som er inden for de næste par måneder. 4-ugers træningsprogrammet er til at ‘finpudse’ din form eller ‘redde’ din form ved at booste den så meget som muligt på kort tid.

KØB NU

Form-booster træningsprogram – 12 uger er til dig, der:

gerne vil bygge en god, solid topform op, som du kan bevare henover længere tid, for eksempel henover hele sommeren. Du har ikke kun brug for et ‘quick-fix’, men har stadig nogle måneder til, at du for alvor vil ‘peake’ og ramme den højest mulige form. Når du til gengæld først er i topform, vil du gerne beholde topformen i mere end blot end måned.

KØB NU

*Resultatet kan variere fra person til person