Prøv vores Form-booster træningsprogram

hvis du vil i bedre form hurtigt
vælg i mellem 4 og 12 uger

Vil du i bedre form hurtigst muligt?

Prøv vores form-booster træningsprogram. Vælg mellem 4 og 12 uger.

Vores form-booster træningsprogram har ét klart formål: at få dig i form hurtigst muligt. Du får et træningsprogram med perfekte intervaller i forhold til at forbedre din kondition i lynfart. Ved at følge form-booster træningsprogrammet vil du opleve markant forbedring – prøv selv!

 

Form-booster programmet indeholder intervaller, der gør dig hurtigere, så du blandt andet øger din gennemsnitsfart. Det skyldes, at træningsprogrammet indeholder særligt mange specifikke intervaller, der øger din vo2max . Det betyder mere konkret, at din iltoptagelse bliver bedre, og at du dermed bliver hurtigere på cyklen.

 

Form-booster træningsprogrammets formål har et klart formål, som sikrer, at du får det optimale udbytte og forbedrede resultater. Du får en gavnlig effekt ved at have et klart formål med træningen, så du ikke træner ‘i blinde’.

 

Du kan vælge i mellem et 4-ugers træningsprogram eller 12-ugers træningsprogram. Men hvilket træningsprogram bør jeg vælge, tænker du måske? Læs med her for at få svaret.

Form-booster træningsprogram – 4 uger er til dig, der:

vil i topform hurtigst muligt og allerede har en god grundform, men til gengæld også kun er interesseret i at holde topformen i forholdsvis kort tid efter, du har ‘peaket’. Det kan være, at du har et vigtigt cykelløb eller lignende, som er inden for de næste par måneder. 4-ugers træningsprogrammet er til at ‘finpudse’ din form eller ‘redde’ din form ved at booste den så meget som muligt på kort tid.

KØB NU

Form-booster træningsprogram – 12 uger er til dig, der:

gerne vil bygge en god, solid topform op, som du kan bevare henover længere tid, for eksempel henover hele sommeren. Du har ikke kun brug for et ‘quick-fix’, men har stadig nogle måneder til, at du for alvor vil ‘peake’ og ramme den højest mulige form. Når du til gengæld først er i topform, vil du gerne beholde topformen i mere end blot end måned.

KØB NU

*Resultatet kan variere fra person til person

 

 

 

 

 

Prøv et træningsprogram

Med et træningsprogram fra Cykelprogram.dk får du et program med et klart formål, så du kan opnå dine mål. Du får træningsprogrammet straks efter køb. Prøv i dag - du vil ikke fortryde.

  • 1

    Køb træningsprogram

    Træningsprogrammerne fra Cykelprogram.dk koster fra kun 99 kr. De penge er hurtigt tjent ind.

  • 2

    Download træningsprogrammet

    Træningsprogrammet kommer både som PDF-fil og excel-fil. Det er overskueligt, og du kan selv rette i det, hvis du får lyst.

  • 3

    Følg træningsprogrammet

    Træn efter træningsprogrammet med nye, inspirerende intervaller, der øger din form mest muligt og har den rette balance mellem træning og hvile.

Nem at tage med eller printe


FÅ BÅDE PDF OG EXCEL-FIL

Mulighed for at hente træningsprogrammet som både PDF-fil og excel-fil, så du kan ændre i programmet.

Klar til print

Hvis du vil have træningsprogrammet som fysisk eksemplar, kan du printe PDF-filen.

Virker til alle enheder - også din smartphone!

Programmet er kompatible til alle enheder - også din iPad eller smartphone!

“Form-booster giver dig de rette intervaller til at komme i god form og indeholder den rette mængde hård træning og hvile”

Alexander Bojsen
Elite cykelrytter, instruktør hos Fitness-World

Vil du gerne komme i bedre form?

Med et træningsprogram er der større sandsynlighed for, at du opnår dine mål. Prøv vores 12-ugers træningsprogram nu!

Hej! Det er bl.a. mig, der står bag
FORM-BOOSTER programmet

 

Hej med dig.

 

Er du heller ikke helt tilfreds med din nuværende form? Vil du også gerne forbedre den, så du rammer dit livs form?

 

Cykling er en effektiv træningsform til at forbedre din form, da træningen samtidig er skånende for led og muskler i forhold til for eksempel løb. Mange træner dog uden et konkret formål. Det betyder, at de aldrig rigtig opnår noget, og at de når et punkt, hvor de ikke rykker sig særlig meget mere og ikke forbedrer formen, fordi kroppen ‘går i stå’.

 

Med udgangspunkt i, hvordan elite cykelryttere træner, og hvordan jeg selv har trænet for at blive elite cykelrytter, har jeg været med til at lave FORM-BOOSTER træningsprogrammet, der kan bruges af ALLE. Målet er at få dig i topform hurtigst muligt. Med form-booster programmet får du et klart formål, struktur samt en passende balance mellem hvile og træning, hvilket giver bedst mulige resultat.

 

Jeg glæder mig til at følge dig på sidelinjen, hvis du køber et af træningsprogrammerne. Du er altid velkommen til at kontakte mig – både hvis der er noget, du er i tvivl om inden, eller hvis du har brug for sparring og feedback efter, du har købt træningsprogrammet.

19060128_403750146687280_8508952848320955444_n

0 +

har downloadet vores form-booster light træningsprogram

Priser

Få træningsprogram fra KUN 99,00 kr.

Form-booster light
gratis version af form-booster træningsprogram
GRATIS
Light-udgaveFå nu
4-ugers træningsprogram
Kun som PDF-fil
Til watt, puls og følelse
Kan bruges af alle
Form-booster PRO 4-uger
4-ugers træningsprogram
99,00 DKK
PRO-udgaveKøb nu
4-ugers effektiv træningsprogram
Både som PDF- og excel-fil
Til watt, puls og følelse
Kan bruges af alle
Inkl. mulighed for zoneberegner til watt mv.
Inklusiv pre-race forslag
Mulighed for at tracke forbedringer
Form-booster PRO 12-uger
12-ugers træningsprogram
199,00 DKK
PRO-udgaveKøb nu
12-ugers effektiv træningsprogram
Både som PDF- og excel-fil
Til watt, puls og følelse
Kan bruges af alle
Inkl. mulighed for zoneberegner til watt mv.
Inklusiv pre-race forslag
Mulighed for at tracke forbedringer

Har du spørgsmål?

Se vores mest stillede spørgsmål og få svar på det, som du er i tvivl om her.

Hvilke træningsprogrammer har I?

I øjeblikket tilbyder vi tre forskellige træningsprogrammer:

Form-booster: dette program til dig, der vil komme i bedre form hurtigst muligt. Efter en opstartsblok, vil du hurtigt få hårde og effektive intervaller, der forbedrer din kondition. Der er særlig fokus på at forbedre din vo2-max hurtigst muligt. Form-booster programmet fås i en 4-ugers samt en 12-ugers udgave.

Vægttab: dette træningsprogram er til dig, der gerne vil tabe dig ved hjælp at cykling. Cyklingen er en fantastisk træningsform til at tabe sig – også hvis du er overvægtig -, da du kan træne længe uden, at det slider for meget på kroppen. Inklusiv i træningsprogrammet er en e-bog med kostråd og forslag til, hvordan du kan lave din egen kostplan ud fra den rette mængde kalorier og kulhydrater, protein og fedt. Vi arbejder på at lave en skræddersyet kostplan, som er tilrettelagt ud fra træningsprogrammet (hvor meget du træner o.lign.) – det er snart færdigt og klart. Vægttab programmet fås i både en 4-ugers samt en 12-ugers udgave.

Vintertræning: dette program er til dig, der gerne vil opnå en god grundform henover vinteren. Med en god grundform er der basis for at kunne køre rigtig stærkt til foråret og sommeren. En god grundform henover vinteren sikrer, at du kan ‘bygge videre’ og ramme en endnu bedre form end sidste år, når det bliver forår og sommer. Vintertræning programmet fås i både en 4-ugers samt en 12-ugers udgave.

Hvad koster træningsprogrammet?

Du kan vælge i mellem to muligheder:

Et 4-ugers træningsprogram til kr. 99,00. Dette er ideelt til dig, der vil opnå resultater hurtigt, men derefter kan gå lidt i stå. Du kan vælge et bruge træningsprogrammet igen og igen, men træningen kan hurtigt blive lidt triviel, hvis du følger den måned efter måned, og du vil kunne opnå større resultater i længden ved fx at følge vores 8-ugers træningsprogram.

Et 12-ugers træningsprogram til kr. 199,00. Dette er ideelt til dig, der vil opnå endnu større effekt i længden uden det bliver trivielt og uden at du går i stå. Træner du efter det samme program måned efter måned, risikerer du, at kroppen ikke længere vil rykke sig og blive endnu stærkere. Din krop vil ’stagnere’. Med et 12-ugers træningsprogram undgår du, at kroppen ’stagnerer’ og går i stå, men at du hele tiden vil forbedre dig og opnå nye mål.

Får jeg personlig træning, når jeg køber et træningsprogram hos jer?

Når du køber et træningsprogram hos os, er du altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål til træningen eller har brug for lidt sparring.

Om du skal bruge pengene på en ‘personlig træner’ eller et træningsprogram er smag og behag og individuelt fra person til person. Vi tror på, at der er alt for mange, der betaler for mange penge til en ‘personlig træner’, som påstår, at han analyserer din træning og mange andre ‘fancy’ analyser. Vi tror på, at du kan spare mange penge ved selv at købe et træningsprogram, som du kan følge og selv kan justere efter dine individuelle behov. Du er den, der kender din krop bedst, så vi tror, at mange vil have stor gavn af blot at have et træningsprogram for at få struktur på træningen, og at det så kan være, at man engang i mellem har brug for at kunne spørge en til råds, hvilket du altid er velkommen til, når du har købt et træningsprogram hos os.

Med et træningsprogram fra os, får du fri support og kan altid spørge os til råds. Spar pengene på ligegyldige ‘fancy’ analyser og køb et træningsprogram, som giver dig struktur og fokus på formålet i stedet for at betale penge til en personlig træner, som kan være penge ud af vinduet. Ja, hvis du for eksempel er elite cykelrytter, kan det være en fordel at vælge en personlig træner, men hvis du ‘blot’ er en almindelige dødelig, som vil i god form hurtigst muligt, tabe dig ved hjælp af cykling eller få en god grundform henover vinteren, kan det være rigeligt med bare at følge et træningsprogram.

Er programmet også for nybegyndere?

Du vil sagtens også kunne bruge træningsprogrammerne, selvom du er nybegynder. Vi anbefaler dog altid, at du lytter til kroppen.

Vi anbefaler, at hvis du ikke har dyrket særlig meget motion de seneste år, at du starter roligt ud og kører lidt færre timer pr. uge end angivet i programmerne samt lytter ekstra meget til kroppen. Begynder du at få ondt i knæ, led eller lignende på en ubehagelig og stikkende måde, anbefaler vi, at du tager et par hviledage og træner lidt let i stedet for at følge programmet. Fortsætter smerten, anbefaler vi, at du tager kontakt til os, hvilket du kan helt gratis, hvis du har købt programmet, eller konsulterer egen læge.

Hvad med kosten?

I vores “Vægttab-træningsprogram” følger der en e-bog med om kostråd samt forslag til kostplan. Her får du tips og tricks til, hvad du kan gøre ved kosten for at kunne opnå størst muligt vægttab.

Vi arbejder på at lave en særlig kostplan, som er specifikt tilrettelagt ud fra vores Vægttab-træningsprogram. Med kostplanen får du angivet præcist, hvor meget du skal spise af hvad, for at opnå den perfekte balance mellem kulhydrater, protein og fedt, hvor der samtidig er taget højde for, hvor meget du træner de enkelte dage ud fra træningsprogrammet. Kostplanen kommer snarest muligt, så følg med, hvis du kunne være noget for dig!

Er programmet også for kvinder?

Programmerne kan bruges af alle, uanset niveau, alder og køn.

Er du kvinde, kan du derfor sagtens også bruge vores træningsprogrammer. Uanset køn og lignende anbefaler vi dog altid, at du lytter til din krop. Hvis du får smerter i knæ, led eller lignende, anbefaler vi, at du tager det lidt med ro i stedet for at følge programmet til punkt og prikke.

Du er også altid velkommen til at kontakte os for at få lidt sparring i forhold til, hvordan du bør gribe programmet an, hvis du er kvinde.

Modtager jeg produktet fysisk, eller er det elektronisk?

Vi har valgt at lave træningsprogrammerne elektronisk, som du kan åbne på din computer, tablet eller smartphone. Vi har valgt dette for, at du kan komme hurtigst muligt igang med programmet. En anden fordel er, at programmet kan blive opdateret, hvis der dukker ny forskning op eller lignende.
Opdateringerne af programmet er selvfølgelig 100% gratis for dig.

Hvilket udstyr skal jeg bruge for at kunne følge træningsprogrammerne?

I princippet er det eneste, du skal bruge: en cykel.

Som udgangspunkt skal du ikke bruge andet, og det behøves sågar ikke være nogen ‘fancy’, dyr cykel. Træningsprogrammerne er lavet med angivelse af træningzoner. Træningszonerne kan du beregne ud fra både ‘følelse’, det vil sige en skala fra 1-10 (hvor hårdt du føler, at det er fra 1-10), puls samt watt.

Træningsprogrammet er derfor særdeles velegnet for alle: både begyndere, motionister og de ambitiøse. Det mest effektive er dog en wattmåler, hvor du ligeledes vil kunne se dine forbedringer i takt med, at du følger træningsprogrammet. Men det er ikke et ‘must’ – du kan også følge træningsprogrammet uden noget som helst andet end en cykel.

Hvor mange gange om ugen skal jeg træne?

Som regel vil du skulle træne fire gange om ugen i gennemsnit.

Cykling er oftest rimelig kontant: jo hårdere du træner, jo større sandsynlighed er der for at opnå dine mål. Vores træningsprogrammer er dog tilpasset, så du ikke behøves at fravælge din familie, tiden med vennerne og lignende.

Du vil i gennemsnit skulle træne 6-11 timer om ugen. Oftest vil du skulle træne efter princippet: kort og hårdt. Det booster din form, øger din forbrænding og er mest effektivt ud fra den tid, som du har til rådighed.

Har du mere tid til rådighed, vil der i træningsprogrammet være angivet, de dage det vil være gavnligt, hvis du har mulighed for at træne lidt længere tid, men uden at det er obligatorisk at træne mere end det, der står i programmet.

Hvad er det, der gør dette træningsprogram specielt?

Godt spørgsmål.

Alle vores træningsprogrammer er bygget på principperne om at have et klart formål med al træning. Mange begår den fejl, at de træner blot for at træne. Det betyder, at du med stor sandsynlighed aldrig rigtig opnår noget.

Alle træningerne i vores trænignsprogrammer er med henblik på dit formål. Hvis dit formål er at komme i bedst mulig form hurtigst muligt, som vores form-booster program hjælper dig med, vil træningerne være bygget op for at opnå dette.

Træningsprogrammerne er derudover bygget på princippet om periodisering og cyklusser. Det betyder, at du øger volumen og intensiteten uge for uge i tre uger: 1) opstartsugen, 2) opbygningsugen, 3) PRE-PEAK-ugen og derefter holder en hvileuge i 4) PEAK-ugen/hvileugen.

Førhen har disse træningsprincipper været for profesionelle cykelryttere, svømmer, bodybuildere og lignende. Men nu får du hjælp til at opnå samme gavnlige effekter at disse principper som de profesionelle via vores træningsprogrammer.